seo-маркетинг

SEO-маркетинг: що включає і чому так важливий?

Всі прагнуть потрапити в топ видачі пошукової системи. І не дивно, адже це єдиний спосіб отримувати «майже» безкоштовно потенційних клієнтів і не тільки. Але щоб туди потрапити необхідно освоїти SEO-маркетинг або ж найняти СЕО-фахівців – без цього ніяк!

Тому в цій статті ми розберемося, на що спрямований SEO-маркетинг, що він включає, чому без нього неможливо зайняти високі позиції, скільки часу буде потрібно на впровадження, робити самому або довірити професіоналу, і як це клієнти «майже» безкоштовні. Читайте до кінця і дізнаєтеся, що ж найскладніше в SEO-маркетингу.

Що таке SEO-маркетинг? Його цілі

SEO-маркетинг – це комплексне використання всіх доступних методів пошукового просування , яке веде до підвищення позицій сайту в пошуковій видачі. Простіше кажучи, SEO-маркетинг відповідає за оптимізацію, щоб коли людина вводила свій запит, ваш сайт ранжирувався якомога вище.

Мета SEO-маркетингу не тільки в виведенні ресурсу в топ, але і в наступному:

  • залученні нових клієнтів;
  • підвищення довіри від цільової аудиторії і впізнаваності бренду;
  • поліпшенні репутації від SERM;
  • зростанні продажу продуктів / послуг.

Вірніше, без SEO-просування неможливо домогтися цих чотирьох найважливіших пунктів, які так важливі для онлайн-бізнесу.

Без SEO-маркетингу вийти в ТОП просто неможливо. Отримати продаж можна: розмістивши контекстну рекламу, привівши клієнтів з таргетированної реклами з соцмереж і т.д., але зробити так, щоб потрапити хоча б в Топ-100 – ні.

Які методи пошукового просування використовуються?

Так вже склалося, що точного алгоритму, за яким ранжуються сайти в пошуковій системі, ніхто не знає, адже він змінюється постійно. Тому серед SEO-фахівців зустрічаються розбіжності з приводу значення посилальної маси, малочастотних ключових запитів і т.д. Але одне ясно точно: що оптимізувати ресурс коштує за трьома напрямками:

  1. Внутрішня оптимізація.
  2. Зовнішня оптимізація.
  3. Робота з SERM (поліпшенням репутації).

Що відносно внутрішньої оптимізації: усувають всі помилки сайту (які були допущені на етапі програмування), роблять інтерфейс зручним для користувачів, сео-оптимізують контент, створюють сео-теги і т.д. Роботи дуже багато, тому одна людина явно не впорається за невеликої період часу.

Зовнішня полягає в поступовому нарощуванні посилальної маси на ресурс. Таким чином ми «в очах» пошукової системи підвищуємо популярність і корисність сайту, і вона просуває його вперед.

SERM (робота з репутацією) полягає в створенні доброго іміджу сайту. Це робота з негативними відгуками і ворожою інформацією.

Тільки провівши роботу за всіма трьома напрямками можна домогтися гарного результату.

Зайнятися самому або довірити фахівцям?

Для пошукового просування буде потрібно чимало часу, сил і фінансових витрат (якщо ви вирішили звернутися за допомогою). Звичайно, можна зайнятися просуванням і самому, але це займе ще більше часу, і спочатку слід уважно розібратися, адже найменша помилка і ваш сайт можуть забанити.

Краще замовити SEO-оптимізацію у професіоналів. Команда Аdservice робить все максимально якісно і за розумну ціну. До того ж, ми займаємося не тільки створенням і просуванням сайтів, а й роблять розміщення реклами на дошках оголошень. Тому, ваш сайт не тільки займе високі позиції, але і отримає клієнтів з оголошень.

Плюси і мінуси SEO-маркетингу

Саме SEO-маркетинг є найефективнішим способом для просування ресурсу. Тому що він:

  • може використовуватися на сайті з будь-якою тематикою;
  • є найкращим джерелом трафіку, адже з пошуку отримують більше половини відвідувань;
  • забезпечує безкоштовний перехід.

Але, звичайно ж, є і свої мінуси:

  • для отримання перших результатів знадобитися мінімум 3 місяці, а інколи й більше;
  • дуже багато роботи, яка зажадає великих фінансових розтрат. Саме тому спочатку ми вказали, що клієнти «майже» безкоштовні;
  • щоб утримати лідируючі позиції, необхідно займатися пошуковим просуванням постійно, інакше конкуренти вас витіснять.

Підведемо підсумки

Отже, SEO-маркетинг є необхідним, якщо ви хочете, щоб ваш ресурс займав високі позиції в пошуковій видачі, а відповідно, приводив постійних «теплих» лідів і приносив прибуток.

Найскладніше в SEO-маркетингу – знайти грамотного фахівця, який і допоможе домогтися бажаного результату. Але підказку на те, де його шукати ми дали трохи вище!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Кошик
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!
Прокрутити вгору
Догори