Всі прагнуть потрапити в топ видачі пошукової системи. І не дивно, адже це єдиний спосіб отримувати «майже» безкоштовно потенційних клієнтів і не тільки. Але щоб туди потрапити необхідно освоїти SEO-маркетинг або ж найняти СЕО-фахівців – без цього ніяк!
Тому в цій статті ми розберемося, на що спрямований SEO-маркетинг, що він включає, чому без нього неможливо зайняти високі позиції, скільки часу буде потрібно на впровадження, робити самому або довірити професіоналу, і як це клієнти «майже» безкоштовні. Читайте до кінця і дізнаєтеся, що ж найскладніше в SEO-маркетингу.
Що таке SEO-маркетинг? Його цілі
SEO-маркетинг – це комплексне використання всіх доступних методів пошукового просування , яке веде до підвищення позицій сайту в пошуковій видачі. Простіше кажучи, SEO-маркетинг відповідає за оптимізацію, щоб коли людина вводила свій запит, ваш сайт ранжирувався якомога вище.
Мета SEO-маркетингу не тільки в виведенні ресурсу в топ, але і в наступному:
- залученні нових клієнтів;
- підвищення довіри від цільової аудиторії і впізнаваності бренду;
- поліпшенні репутації від SERM;
- зростанні продажу продуктів / послуг.
Вірніше, без SEO-просування неможливо домогтися цих чотирьох найважливіших пунктів, які так важливі для онлайн-бізнесу.
Без SEO-маркетингу вийти в ТОП просто неможливо. Отримати продаж можна: розмістивши контекстну рекламу, привівши клієнтів з таргетированної реклами з соцмереж і т.д., але зробити так, щоб потрапити хоча б в Топ-100 – ні.
Які методи пошукового просування використовуються?
Так вже склалося, що точного алгоритму, за яким ранжуються сайти в пошуковій системі, ніхто не знає, адже він змінюється постійно. Тому серед SEO-фахівців зустрічаються розбіжності з приводу значення посилальної маси, малочастотних ключових запитів і т.д. Але одне ясно точно: що оптимізувати ресурс коштує за трьома напрямками:
- Внутрішня оптимізація.
- Зовнішня оптимізація.
- Робота з SERM (поліпшенням репутації).
Що відносно внутрішньої оптимізації: усувають всі помилки сайту (які були допущені на етапі програмування), роблять інтерфейс зручним для користувачів, сео-оптимізують контент, створюють сео-теги і т.д. Роботи дуже багато, тому одна людина явно не впорається за невеликої період часу.
Зовнішня полягає в поступовому нарощуванні посилальної маси на ресурс. Таким чином ми «в очах» пошукової системи підвищуємо популярність і корисність сайту, і вона просуває його вперед.
SERM (робота з репутацією) полягає в створенні доброго іміджу сайту. Це робота з негативними відгуками і ворожою інформацією.
Тільки провівши роботу за всіма трьома напрямками можна домогтися гарного результату.
Зайнятися самому або довірити фахівцям?
Для пошукового просування буде потрібно чимало часу, сил і фінансових витрат (якщо ви вирішили звернутися за допомогою). Звичайно, можна зайнятися просуванням і самому, але це займе ще більше часу, і спочатку слід уважно розібратися, адже найменша помилка і ваш сайт можуть забанити.
Краще замовити SEO-оптимізацію у професіоналів. Команда Аdservice робить все максимально якісно і за розумну ціну. До того ж, ми займаємося не тільки створенням і просуванням сайтів, а й роблять розміщення реклами на дошках оголошень. Тому, ваш сайт не тільки займе високі позиції, але і отримає клієнтів з оголошень.
Плюси і мінуси SEO-маркетингу
Саме SEO-маркетинг є найефективнішим способом для просування ресурсу. Тому що він:
- може використовуватися на сайті з будь-якою тематикою;
- є найкращим джерелом трафіку, адже з пошуку отримують більше половини відвідувань;
- забезпечує безкоштовний перехід.
Але, звичайно ж, є і свої мінуси:
- для отримання перших результатів знадобитися мінімум 3 місяці, а інколи й більше;
- дуже багато роботи, яка зажадає великих фінансових розтрат. Саме тому спочатку ми вказали, що клієнти «майже» безкоштовні;
- щоб утримати лідируючі позиції, необхідно займатися пошуковим просуванням постійно, інакше конкуренти вас витіснять.
Підведемо підсумки
Отже, SEO-маркетинг є необхідним, якщо ви хочете, щоб ваш ресурс займав високі позиції в пошуковій видачі, а відповідно, приводив постійних «теплих» лідів і приносив прибуток.
Найскладніше в SEO-маркетингу – знайти грамотного фахівця, який і допоможе домогтися бажаного результату. Але підказку на те, де його шукати ми дали трохи вище!