Контекстна реклама. Ефективність

Контекстна реклама – один з найбільш ефективних способів залучення на сайт цільових відвідувачів. Так само для збільшення відвідування, розкручування і просування сайту використовують розсилку реклами на дошки оголошень . Як працює контекст, якого результату очікувати, з якими труднощами можна зіткнутися – відповіді на ці та інші питання Ви знайдете в нашій статті.

Чим забезпечується ефективність контекстної реклами

Можливо, Ви звертали увагу, що першими у видачі по Вашому запиту йдуть один або кілька ресурсів, помічених словом «реклама», і тільки за ними розміщуються сайти в порядку ранжирування їх пошукачем. Але це тільки початок – ось список інших переваг:

  • покази стартують з моменту оплати, а це значить, що Вам не доведеться тижнями чекати результатів розкрутки;
  • оголошення демонструється тільки в відповідь на конкретний запит, а це значить, що його побачать саме представники цільової аудиторії;
  • Ви зможете налаштувати територіальні показники (географічний таргетинг): оголошення будуть показувати користувачам того регіону, в якому Ви робите діяльність.
  • Вам доведеться оплачувати не покази, а переходи по посиланню в рекламних оголошеннях, тобто, відвідування Вашого сайту цільовими відвідувачами;
  • Ви зможете самі встановлювати вартість переходу (кліка);
  • Можна наперед прорахувати витрати і передбачуваний дохід;
  • Всі настройки максимально прозорі: Щоб бачити, звідки, по яких запитах і в який час приходить трафік на Ваш сайт.

Результат – підвищення відвідуваності ресурсу, яке, при правильному підході, спричинить за собою зростання продажів. Що значить «правильний підхід»? Про це ми розповімо трохи нижче.

Як розмістити контекстну рекламу

Зробити це досить просто. Пошукові системи пропонують спеціальні інструменти, за допомогою яких можна не просто розмістити і сплатити контекстне оголошення, а й задати цілий ряд параметрів, коригувати їх у міру необхідності, відстежувати ефективність і т.д.

Для оцінки ефективності рекламної кампанії використовують сукупність параметрів, основні з них:

  • CTR або показник КЕП – співвідношення число кліків по оголошенню і його показів
  • Середня тривалість візиту
  • показник відмов
  • Конверсія – візити на сайт, в ході якого було здійснено цільове дію
  • Вартість залученого клієнта
  • Аналіз продажів / дзвінків

Контекстна реклама: складності

Все, про що ми розповіли вище, виглядає досить привабливо. Тільки є одне «АЛЕ»: як і будь-який інший інструмент, контекстна реклама потребує грамотному використанні. На її ефективність впливає цілий ряд моментів, а саме:

  1. Правильний підбір ключових слів.
  2. Включення мінус-слів для відсіювання нецільового трафіку.
  3. Грамотне складання тексту оголошення.
  4. Грамотні націлювання та ін.

Тобто, розмістити контекстну рекламу може кожен. Але зробити її ефективною вийти тільки у фахівця. Звичайно, можна спробувати розібратися в тонкощах самостійно – в інтернеті є досить рад. Можна також пройти спеціальні курси (так-так, такі теж є!). Але одноразово набуті знання не гарантують успіху – адже ситуація в цій галузі змінюється мало не щодня: з’являються нові інструменти, правила, поновлення, які доведеться постійно моніторити. Але ж у замовників реклами є й інші важливі справи, наприклад, ведення бізнесу!

На наше переконання, кожен повинен займатися своєю справою, і тоді витрати ресурсів (часу, грошей, енергії) будуть розподілятися оптимально.

І пам’ятайте: контекстна реклама допоможе поліпшити показники сайту і збільшити продажі. Але покладатися на неї як на єдиний спосіб розкрутки не варто. Про інші способи просування читайте в наших статтях.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Кошик
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!
Прокрутити вгору
Догори