Как правильно написать объявление

Як правильно написати оголошення

Як правильно написати заголовок оголошення

Написання заголовка грає важливу роль в пошуку оголошення.

У заголовку намагайтеся використовувати ключові слова, пишіть конкретно, не розмита. Якщо продаєте телефони не пишіть “Чи не знаєте як зв’язатися з рідними?” або “Акція на товар”. Напишіть коротко і ясно “Телефон SuperFirmа”.

Слова “продам” і “куплю” також краще не писати, так як оголошення подаються в необхідну рубрику. “Акція”, “терміново”, “розпродаж” слова “сміття”, ніхто не буде шукати товар по запросу “акція на дитячі шкарпетки”, будуть шукати “дитячі шкарпетки”.

Чим коротше, точніше і зрозуміліше буде заголовок, тим швидше можна буде знайти оголошення.

Не пишіть заголовок капс (большіми буквами). Це не привертає увагу, як багато хто думає … Багато дошки взагалі не пропускають такі заголовки. Заголовної повинна бути тільки перша буква.

Як правильно написати текст оголошення.

Кількість символів.

Більшість дощок оголошень мають обмеження за кількістю символів. Тому рекомендується максимальна кількість – 800 знаків. Це ж стосується і соц. мереж, при розміщенні постинга. обмежень за розміром немає, але великий текст не читабельний, він важкий для погляду і далеко не завжди дочитувати до кінця (а як правило в кінці тексту знаходяться контакти).

Орфогафія

Погодьтеся, оголошення з помилками не викликає довіру, а скоріше навпаки …

Від помилок ніхто не застрахований, тому перечитайте текст кілька разів або використовуйте для написання програми з перевіркою орфографії.

Опис товару / послуг

Використовуйте ключові слова в перших реченнях.

Забороняється рекламувати в одному оголошенні всі свої товари. Краще подайте кілька оголошень з різними, але конкретними товарами / послугами.

Намагайтеся коротко і лаконічно скласти опис. Наприклад:

  • новий товар або б / у;
  • робочий стан або підлягає ремонту;
  • вкажіть переваги і недоліки (щоб оголошення не було краще ніж товар);
  • опишіть послуги, які надаєте;
  • і т.д.

Підійдіть до цього питання з боку покупця, що хотіли б знати ви про даний товар / послугу, що вас би привернуло.

Не вставляйте в оголошення посилання на товар, як опис. Це не додасть популярності оголошенню, такі тексти вважаються “порожніми”, пошукачам вони не цікаві. та й далеко не кожна людина готова перейти по незнайомій посиланням.

фото

Яскраві картинки / фото привертають більше уваги.

Намагайтеся використовувати реальні фотографії, а не банальні зображення з інтернету, це викличе більше довіри. На багатьох майданчиках не допускаються фото з водяними знаками, значками інших сайтів або контактними даними. До 5 фото буде цілком достатньо.

Контакти

У нижній частині тексту вкажіть контакти.

Це може бути фізична адреса, посилання на сайт або товар, номер телефону, скайп, електронна пошта і т.д. (Але, знову-таки, не всі майданчики пропускають контакти в тілі оголошення, тому рекомендуємо вказувати їх в спец. Полях, які є практично на всіх дошках оголошень). Використовуйте реальне ім’я.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Кошик
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!
Прокрутити вгору
Догори