Эффективность рекламы в социальных сетях: вся правда глазами экспертов

Ефективність реклами в соціальних мережах: вся правда очима експертів

Ви користуєтеся соціальними мережами? Кожна третя людина має хоча б одну сторінку в соціальних мережах, завдяки наявності Інтернету на кожному кроці. Розміщення реклами на віртуальних ресурсах – це воістину ефективний спосіб залучення потенційних покупців. Бренд / проект, який тільки збирається розвиватися, нехай не зможе на перших етапах підвищити власні продажі, але як мінімум зарекомендує себе в очах аудиторії. Якщо ж компанія має широкий асортимент товарів, затребувану послугу – прибуток може порадувати навіть самого досвідченого бізнесмена.

У чому перевага реклами в соц.сетях:

  • просування рекламних постів. Як поширити ідею серед тисяч людей? Дуже просто – пишемо цікаво, публікуємо і чекаємо результату;
  • залучення трафіку (аудиторії) на сайт (сторінку);
  • стимуляція активності. Наприклад, «відвідайте мою сторінку, підпишіться і отримаєте 10% знижки» або «лайкніте 10 постів, напишіть продавцю і він зробить вам подарунок»;
  • просування заходи. Автор планує провести курс «як стати мільйонером»? У соціальних мережах дуже багато людей розділити таку ідею і буде готовий заплатити за вхід на захід.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Кошик
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!
Прокрутити вгору
Догори