Ви користуєтеся соціальними мережами? Кожна третя людина має хоча б одну сторінку в соціальних мережах, завдяки наявності Інтернету на кожному кроці. Розміщення реклами на віртуальних ресурсах – це воістину ефективний спосіб залучення потенційних покупців. Бренд / проект, який тільки збирається розвиватися, нехай не зможе на перших етапах підвищити власні продажі, але як мінімум зарекомендує себе в очах аудиторії. Якщо ж компанія має широкий асортимент товарів, затребувану послугу – прибуток може порадувати навіть самого досвідченого бізнесмена.
У чому перевага реклами в соц.сетях:
- просування рекламних постів. Як поширити ідею серед тисяч людей? Дуже просто – пишемо цікаво, публікуємо і чекаємо результату;
- залучення трафіку (аудиторії) на сайт (сторінку);
- стимуляція активності. Наприклад, «відвідайте мою сторінку, підпишіться і отримаєте 10% знижки» або «лайкніте 10 постів, напишіть продавцю і він зробить вам подарунок»;
- просування заходи. Автор планує провести курс «як стати мільйонером»? У соціальних мережах дуже багато людей розділити таку ідею і буде готовий заплатити за вхід на захід.