Эффективность рекламы на досках объявлений

Ефективність реклами на дошках оголошень

Маркетологи запевняють:  ручне розміщення оголошень на інтернет-дошках є ефективним інструментом просування будь-якого бізнесу, незалежно від його масштабів і спрямованості. Цей спосіб надає користувачеві цілий ряд цінних профітів, про які ми розповімо нижче.

Розсилка на дошки як швидкий спосіб збільшення продажів

Головним і очевидним ефектом публікації реклами на інтернет-дошках є зростання числа клієнтів і покупців, що неминуче веде до збільшення прибутковості проекту. В цьому плані віртуальні дошки оголошень відрізняються від реальних лише кількістю ознайомилися з інформацією людей: в нашому випадку воно на порядки вище.

Якщо розмістити оголошення на вході в під’їзд, його помітять лише кілька десятків жителів. Рекламу на зупинці громадського транспорту можуть побачити сотні пасажирів (питання в тому, скільки з них звернуть на неї свою увагу). А з тематичною інформацією на віртуальній дошці зможуть ознайомитися тисячі відвідувачів, причому, невипадкових людей, а представників цільової аудиторії, які шукають конкретний товар або конкретну послугу.

Статистика свідчить: правильно організована і продумана розсилка на дошки здатна підняти продажі на 50% і вище при мінімальному бюджеті рекламної кампанії.

Дошки оголошень і географічний таргетинг

Кожна компанія має свій регіон функціонування. Якісь фірми працюють в одному з міських районів, інші – в межах всього населеного пункту, треті поширюють сферу своєї діяльності на цілий регіон. Можливості дощок дозволяють розмістити оголошення з урахуванням географічного таргетингу, тобто, таким чином, щоб його бачили лише жителі певної території.

В результаті менеджерам не доведеться відволікатися на телефонні дзвінки з різних куточків країни: вони зможуть сконцентруватися на своєму ареалі обслуговування.

Розміщення оголошень як метод розкрутки сайту

 Роблячи публікацію на віртуальному майданчику і вказуючи в ній посилання на свій сайт, власники веб-ресурсів отримують парочку додаткових бонусів. По-перше, частина відвідувачів перейде по посиланню, що збільшить відвідуваність сайту. По-друге, опубліковані тексти, а значить – і посилання в них, індексуються пошуковими системами. І те, і інше сприяє підвищенню рейтингу сайту і його підйому на більш високі позиції в пошуковій видачі. А це, знову-таки, збільшення конверсії сайту і зростання продажів.

Ще більше переваг              

Щоб отримати від публікацій на інтернет-дошках максимальний ефект, потрібно дотримуватися кількох правил, а саме:

  • тексти публікацій повинні бути унікальними;
  • робити публікації слід одночасно на багатьох майданчиках;
  • реклама повинна розміщуватися з певною регулярністю;
  • один товар / послуга – одне оголошення.

Подати оголошення про продаж слов’янського шафи можна один раз, і на одну дошку. Але якщо мова йде про організацію або приватного підприємця, яких цікавить постійний приплив нових клієнтів, то доведеться регулярно приділяти час і увагу розміщенню і оновленню публікацій. А ще краще – не витрачати на це свій дорогоцінний час, а звернутися за допомогою в спеціальний сервіс розміщення оголошень, де цим займуться професіонали.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Кошик
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!
Прокрутити вгору
Догори