Маркетологи запевняють: ручне розміщення оголошень на інтернет-дошках є ефективним інструментом просування будь-якого бізнесу, незалежно від його масштабів і спрямованості. Цей спосіб надає користувачеві цілий ряд цінних профітів, про які ми розповімо нижче.
Розсилка на дошки як швидкий спосіб збільшення продажів
Головним і очевидним ефектом публікації реклами на інтернет-дошках є зростання числа клієнтів і покупців, що неминуче веде до збільшення прибутковості проекту. В цьому плані віртуальні дошки оголошень відрізняються від реальних лише кількістю ознайомилися з інформацією людей: в нашому випадку воно на порядки вище.
Якщо розмістити оголошення на вході в під’їзд, його помітять лише кілька десятків жителів. Рекламу на зупинці громадського транспорту можуть побачити сотні пасажирів (питання в тому, скільки з них звернуть на неї свою увагу). А з тематичною інформацією на віртуальній дошці зможуть ознайомитися тисячі відвідувачів, причому, невипадкових людей, а представників цільової аудиторії, які шукають конкретний товар або конкретну послугу.
Статистика свідчить: правильно організована і продумана розсилка на дошки здатна підняти продажі на 50% і вище при мінімальному бюджеті рекламної кампанії.
Дошки оголошень і географічний таргетинг
Кожна компанія має свій регіон функціонування. Якісь фірми працюють в одному з міських районів, інші – в межах всього населеного пункту, треті поширюють сферу своєї діяльності на цілий регіон. Можливості дощок дозволяють розмістити оголошення з урахуванням географічного таргетингу, тобто, таким чином, щоб його бачили лише жителі певної території.
В результаті менеджерам не доведеться відволікатися на телефонні дзвінки з різних куточків країни: вони зможуть сконцентруватися на своєму ареалі обслуговування.
Розміщення оголошень як метод розкрутки сайту
Роблячи публікацію на віртуальному майданчику і вказуючи в ній посилання на свій сайт, власники веб-ресурсів отримують парочку додаткових бонусів. По-перше, частина відвідувачів перейде по посиланню, що збільшить відвідуваність сайту. По-друге, опубліковані тексти, а значить – і посилання в них, індексуються пошуковими системами. І те, і інше сприяє підвищенню рейтингу сайту і його підйому на більш високі позиції в пошуковій видачі. А це, знову-таки, збільшення конверсії сайту і зростання продажів.
Ще більше переваг
Щоб отримати від публікацій на інтернет-дошках максимальний ефект, потрібно дотримуватися кількох правил, а саме:
- тексти публікацій повинні бути унікальними;
- робити публікації слід одночасно на багатьох майданчиках;
- реклама повинна розміщуватися з певною регулярністю;
- один товар / послуга – одне оголошення.
Подати оголошення про продаж слов’янського шафи можна один раз, і на одну дошку. Але якщо мова йде про організацію або приватного підприємця, яких цікавить постійний приплив нових клієнтів, то доведеться регулярно приділяти час і увагу розміщенню і оновленню публікацій. А ще краще – не витрачати на це свій дорогоцінний час, а звернутися за допомогою в спеціальний сервіс розміщення оголошень, де цим займуться професіонали.